Aitana, 25-godišnja žena s ružičastom kosom iz Barcelone, svakotjedno prima privatne poruke poznatih osoba koje je pozivaju na spoj. Što bi bilo sjajno da ne postoji jedan problem - ona nije stvarna.
Riječ je o prvom španjolski model stvorenom umjetnom inteligencijom. Njezin kreator Rubén Cruz došao je na ideju Aitane u trenucima teškog razdoblja jer nije imao mnogo klijenata pa mu je samim time bila ugrožena egzistencija.
“Počeli smo analizirati kako radimo i shvatili smo da se mnogi projekti odgađaju ili otkazuju zbog problema izvan naše kontrole. Često je to bila krivica influencera ili modela, a ne zbog problema s dizajnom”, rekao je Cruz za Euronews.
Stoga su odlučili stvoriti vlastitog influencera kako bi ga koristili kao model za brendove koji im pristupaju. Tako je stvorena Aitana, 25-godišnjakinja čiji je fizički izgled gotovo pa savršen. Njenom “rođenjem” sve se promijenilo za Cruza i njegovu agenciju The Clueless jer im donosi između 3000 i 10.000 eura mjesečno.
Također, za samo nekoliko mjeseci Aitana je skupila više od 121.000 pratitelja na Instagramu, a njezine fotografije dobivaju tisuće pregleda i reakcija. Čak prima privatne poruke od poznatih osoba koje nisu svjesne da ona nije stvarna osoba.
“Poznati latinoamerički glumac poslao joj je poruku i pozvao je na spoj. Taj glumac ima oko pet milijuna pratitelja, a neki članovi našeg tima gledali su njegovu TV seriju kad su bili djeca”, kazao je Cruz.
Kako bi ostala relevantna, cijeli Cruzov tim svakog ponedjeljka smišlja što će Aitana raditi tijekom tjedna. Stvorena je kao zaljubljenica u fitness, odlučna i s kompleksnim karakterom. Opisana je kao otvorena i brižna.
“Stvorili smo je na temelju onoga što društvo najviše voli. Razmišljali smo o ukusima, hobijima i nišama koje su bile trendovske u posljednjih nekoliko godina”, objasnio je Cruz i dodao da je stvoren i drugi model – Maia.
On je nešto sramežljiviji, a kao i Aitana, ime joj je akronim za umjetnu inteligenciju. Cruz se nada da će i ona biti preplavljena ponudama i poslovima pa pomoći ispuniti konačni cilj – uravnotežiti cijene na tržištu.
“Kad smo surađivali sa stvarnim influencerima uvijek smo se čudili koliko su apsurdno skupi. Tipa, Kim Kardashian za objavu dobije milijun dolara. Pa ne liječi rak… Ovo bi moglo pomoći tržištu”, istaknuo je Aitanin kreator.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!